Renata Kałużna i Dorota Wierzbicka-Kot podjęły się organizacji międzynarodowego wydarzenia, którego celem jest promowanie tematu szczęścia w pracy. My lubimy szczęśliwe miejsca pracy – jest nam więc bardzo po drodze z organizatorkami 😀
Gdzie? Brain Embassy, Al. Jerozolimskie 181, Warszawa
Kiedy? 26-27 września 2019
Dlaczego warto, abyś zainteresował się spotkaniem?
- Zrozumiesz czym jest, dlaczego i w jaki sposób idea Happiness at Work jest wdrażana zarówno w startupach jak i dużych korporacjach.
- Dowiesz się, gdzie szukać optymalizacji czasu i optymalizacji kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników.
- Pojmiesz, w jaki sposób zdrowa kultura organizacyjna wpływa na zmniejszenie rotacji w firmach.
- Dowiesz się, jak praktyka mindfulness wspiera budowę zdrowego środowiska pracy.
- Nauczysz się, jak strategicznie realizować cele, angażując współpracowników i wzmacniając ich wewnętrzne motywacje.
- Usłyszysz o roli antropologii w biznesie i jej wpływie na kulturę organizacyjną.
- Zrozumiesz jak budować wraz z zespołem „Szczęśliwe miejsca pracy”, jak mierzyć poziom szczęścia i jak to wpływa na markę pracodawcy.
- Uzyskasz dostęp do merytorycznych materiałów przygotowanych przez międzynarodowe grono ekspertów. Materiały stanowią kompendium wiedzy przydatnej zarówno dla profesjonalisty jak i dla osoby dopiero rozpoczynającej swoją przygodę z HR oraz pozytywną psychologią w pracy.
- Nawiążesz kontakty z prelegentami i innymi uczestnikami wydarzenia dzięki wykorzystywanym przez nas narzędziom typu „speed dating” oraz „znajdź w pobliżu”.
- Wymienisz się wiedzą i doświadczeniami z osobami, które mierzą się z podobnymi, jak ty, wyzwaniami.
[ad position=”text-middle”]
Tak o wydarzeniu mówią jego organizatorki:
Naszym celem jest stworzenie forum wymiany poglądów, wiedzy oraz doświadczeń w zakresie nowych trendów w zarządzaniu organizacjami i budowania zdrowego, sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy, jak również dostarczenie wiedzy na najwyższym poziomie, umożliwienie poznania się oraz podzielenia umiejętnościami i doświadczeniami w gronie osób związanych zawodowo z obszarem Human Relations.
W organizacji międzynarodowego szczytu „szczęścia w pracy” widzimy olbrzymią szansę na propagowanie wiedzy i promowanie idei / roli Chief Happiness Officer na arenie polskiej i międzynarodowej.CHO to koncepcja, która z założenia ma przynieść korzyści zarówno dla pracownika jak i dla pracodawcy. Warto się z nią zapoznać już dziś i wdrażać ją we wszystkich przedsiębiorstwach w każdej branży.
Więcej informacji na stronie wydarzenia »
PS Więcej o roli CHO w organizacjach przeczytasz w tym miejscu.
[ad position=”text-down”]