Pomagamy zrozumieć. Inspirujemy do zmian.
Jesteśmy grupą specjalistów, których fascynuje szeroko rozumiana tematyka pracy – jej różne konteksty, przekonuje Dawid Zaraziński. W obszarze zainteresowań Instytutu Kontekstów Pracy znajdują się tematy związane przede wszystkim z przyszłością pracy, jak również z przestrzenią pracy, technologią w miejscu pracy, kompetencjami specjalistów HR, zdrowiem, komunikacją i mądrym łączeniu życia zawodowego z prywatnym.
Jeśli chcesz lepiej zrozumieć świat pracy (we wszystkich jego kontekstach) zapisz się na nasz newsletter.
Zachęcamy do współpracy i współtworzenia Instytutu! Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz podzielić się swoją wiedzą lub masz produkt lub usługę, która może zainteresować członków naszej społeczności.
TRENDY
Dostarczamy rzetelnej, popartej badaniami i doświadczeniem wiedzy na temat najważniejszych trendów świata pracy
ZMIANA
Mądrze komunikując trendy, inspirujemy pozytywne zmiany w różnych obszarach pracy i wyróżniamy liderów tych zmian
SPOŁECZNOŚĆ
Budujemy i angażujemy społeczność specjalistów zajmujących się kształtowaniem środowiska pracy
Dawid Zaraziński – twórca Instytutu
Twórcą i dyrektorem Instytutu Kontekstów Pracy jest Dawid Zaraziński. Współtworzył go także Piotr Szymczak, który obecnie realizuje się poza Instytutem.
Temat pracy – zwłaszcza jej przyszłości, przestrzeni pracy i efektywnej komunikacji – fascynuje mnie od dawna. Od 20 lat związany jestem z rynkiem mediów i nowych technologii. W ostatnich latach prowadziłem internetową redakcję magazynu „Harvard Business Review Polska” i byłem kierownikiem think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT”. Obecnie realizuję się zawodowo jako dyrektor programowy meet&grow, marki organizującej Kongres Kadry i inne projekty dla HR. Jestem także redaktorem naczelnym e-biznes.pl, najstarszego polskiego serwisu poświęconego prowadzeniu biznesu w internecie. Jestem aktywny na LinkedIn i Twitterze – zapraszam do kontaktu!

Bądźmy w kontakcie!
Napisz do nas: kontakt@kontekstypracy.pl.
Znajdziesz nas również na LinkedIn.